Tuesday, November 22, 2011

Odisejada brez Odiseja / Oddyssey without Odisseus

Z najtezjima nahrbtnikoma na svetu sem se privlekla do mojega hostla. Najprej sem sla pod tus, nato pa na internet. Povezava s streznikom mi spet ni delala, tako kot ze na letaliscu v Dubaju, ceprav sem videla veliko ljudi viseti na facebooku, se pravi da je povezava bila, samo zal ne za moj mali racunalnik.Najela sem eno uro interneta za 3 dolarje in si narocila pivo. Na e mail sem dobila kodo, katero sem morala zjutraj pokazati vozniku avtobusa. Ko sem odsla na wc se mi je internetna veza prekinila. Ni se mi dalo pregovarjati zaradi tistih nekaj minut, saj je bil v baru pod hostlom zur.  Imeli so tekmovanje kdo pozre vec  munchmellow – zenska kategorija.  Par dobro pijanih glav se je filalo z belimi pencami. Ker je bila guzva in nisem dobro videla kaj jejo, sem uprasala sostojecega. Rekel je da se basejo z munchmellow, a jaz sem ga razumela mushrooms (kar pomeni gobe). Debelo sem ga pogledala in si mislia svoje. Se dobro da niso bile gobe, saj so se dekleta penila okoli ust in zaltovo gledale ispod cela ze brez psihosomatskih sredstev. Za 10 dolarjev si lahko kupil zapestnico in se nato do onemoglosti nacejal z whiskey –jem. Banda kiwijev me je hotela zvleci na pijancevanje po mestu samo moj trden in neusmiljen karakter je idejo zlahka zavrnil. Sla sem spat saj po dveh neprespanih noceh ni preostalo drugega.



With the heaviest backpacks in the world I reached the hostel. Under the hostel was a bar and party. Why do I always have to come to places like this? I guess gods love me. For 10 dollars you could get 10 whiskey colas or just plain whiskey. My strong will said no, because I wasn t sleeping for two days and it was healthier decision at the moment.  But it was fun watching girls competing in eating munch mellows. It looked kind of sick idea to me, especially because of the crowd I didn’t t see what they are eating and I understood mushrooms. Well thank God they didn’t t eat that, because they were already looking with the werewolf s eyes.

18.11.2011
Vstala ze ob 6:00 in se potiho splazila iz sobe da ne bi zbudila cimer. V dormu brez oken je dobro smrdelo po whiskey-ju in par deklet je priduseno smrcalo.  Pocasi sem se zrihtala in odsla na avtobusno postajo. Buba se mi je zazirala v ramena in tudi drugi ruzak mi je bil v napoto. Vse skupaj se mi je zdelo se tezje kot prejsni dan. V blizni trgovini sem si kupila zajtrk. Roglicek, cokoladno mleko in neko zadevo iz spinace, v utvari da je zaltava in socna a bila je suha in brezveze. Med cakanjem na bus, se je zraven mene prisedla punca iz Californije. Na avtobusu sva se usedli skupaj in cas je hitreje minil.
Ob poldne sem prispela v Kerikeri. In ze cez okno zagledala znan obraz. Josta sem spet srecala po vec kot pol leta in normalno je da sva si privoscila nekaj pivov, za vecerjo pa mi je naredil skampove repke v omaki Madras z rizem.

Woke up at 6 in the morning and croweled out of the room, so that I wouldn t woke up girls that were still sleeping. In dorm without the window it stunk whiskey like and few girls were snoring. The party must had been good. My backpack and harness were even heavier then the day before.  I bought breakfast and waited for the bus.
When I arrived to Kerikeri (the place is so cool that they named it twice) my friend Jost was was waiting for me. Because I didn t see him for more than half year we spend the whole day discussing about truth and lies. We drank a few giant 440ml beer. 

No comments:

Post a Comment